LX570

LX automobilius turinčių žmonių diskusijos
Post Reply
User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

LX570

Post by wanadoo » 2014 Aug 26 14:03

Sia savaite teks truputi darbini automobili paremontuot ir yra iskile keletas klausimu, ar tikrai teisingai galvoju kas ir kur yra. Taigi masina lexus lx570, uzkuriant salta, sukliurkia nuo priekio tokiu garsu lyg tai voztuvai subarska arba kolektoriaus tarpines prapustos, arba per flansu sujungimus leistu dujas, tolygiai keliant apsukas letai to garso nera, bet jei staigiai numini dugna tas garsas vel islenda, todel as linkes itarti ismetimo sistema, juolab kad ant laisvu variklis karts nuo karto sudreba. Jokius check lempuciu nera, niekas nesviecia. Ar teisingai galvoju ar cia gali buti kazkas rimtesnio? (nors jei kolektoriu tarpines tai cia manau pakankamai rimta nes prie ju prieiti neimanoma..)

Toliau ant laisvu sukiu termomova pastoviai sukasi, nesvarbu kokia variklio temperatura butu, cia turbut pacia termomova reiktu keisti, arba bent ta detale kuri sujungia ja, kad ji suktusi taip? O gal isvis galima ismesti ta termomova laukan ir variklis pakankamai atsiausintu ventiliatoriais elektriniais? nes is patirties zinau, kad uzstrige termomovos padidina sanaudas 1-2 litrais, o kai cia 6 litru beveik variklis tai turbut dar daugiau pinigu metama i bala.... Ar pas lx470 yra termomova? nes pvz kiek zinau pas gs ir ls v8 varikliais termomovu nera.

Sekantis klausimas ar imanoma atjungti palydovine signalizacija kiemo salygomis, tai yra tiesiog kazkoki saugikli istraukti ar kazka? nes salutinis poveikis atsirades toks, kad neatpazysta pultelio ir kiekviena karta uzkurus reikia kaip kokiam durniui stovet 2 minutes nuspaudus stabdi, kada signalizacija leis automobiliui pajudeti. Jeigu pradedi iskarto vaziuoti po poros sec gesinamas automobilis ir nesikuria keleta minuciu :D Ar sitoje vietoje gali signalizaciju montuotojai padeti? tik nezinau kaip ir ka jie ras, nes sumontuota viskas maskvoje ir net tikslaus signalizacijos pavadinimo ir modelio niekur nera uzrasyta..

Na ir galbut paskutinis dalykas tai ar per kompa reguliuojasi kaip nors valytuvu valdymas, nes dabar pvz neveikia pertraukiamas valytuvu valymas, tiksliau jis veikia, bet nuvalo koki karta i 20 sekundziu ir reguliavimas ant rankeneles neturi itakos.


Something wicked this way comes.

User avatar
CELSIOR
Klubo narys
Posts: 208
Joined: 2012 Mar 17 18:19
lexus automobilis: LS400 UCF20L-AEAGKW
Location: Vilnius
Contact:

Re: LX570

Post by CELSIOR » 2014 Aug 26 15:05

wanadoo wrote:Sia savaite teks truputi darbini automobili paremontuot ir yra iskile keletas klausimu, ar tikrai teisingai galvoju kas ir kur yra. Taigi masina lexus lx570, uzkuriant salta, sukliurkia nuo priekio tokiu garsu lyg tai voztuvai subarska arba kolektoriaus tarpines prapustos, arba per flansu sujungimus leistu dujas, tolygiai keliant apsukas letai to garso nera, bet jei staigiai numini dugna tas garsas vel islenda, todel as linkes itarti ismetimo sistema, juolab kad ant laisvu variklis karts nuo karto sudreba. Jokius check lempuciu nera, niekas nesviecia. Ar teisingai galvoju ar cia gali buti kazkas rimtesnio? (nors jei kolektoriu tarpines tai cia manau pakankamai rimta nes prie ju prieiti neimanoma..)

Toliau ant laisvu sukiu termomova pastoviai sukasi, nesvarbu kokia variklio temperatura butu, cia turbut pacia termomova reiktu keisti, arba bent ta detale kuri sujungia ja, kad ji suktusi taip? O gal isvis galima ismesti ta termomova laukan ir variklis pakankamai atsiausintu ventiliatoriais elektriniais? nes is patirties zinau, kad uzstrige termomovos padidina sanaudas 1-2 litrais, o kai cia 6 litru beveik variklis tai turbut dar daugiau pinigu metama i bala.... Ar pas lx470 yra termomova? nes pvz kiek zinau pas gs ir ls v8 varikliais termomovu nera.

Sekantis klausimas ar imanoma atjungti palydovine signalizacija kiemo salygomis, tai yra tiesiog kazkoki saugikli istraukti ar kazka? nes salutinis poveikis atsirades toks, kad neatpazysta pultelio ir kiekviena karta uzkurus reikia kaip kokiam durniui stovet 2 minutes nuspaudus stabdi, kada signalizacija leis automobiliui pajudeti. Jeigu pradedi iskarto vaziuoti po poros sec gesinamas automobilis ir nesikuria keleta minuciu :D Ar sitoje vietoje gali signalizaciju montuotojai padeti? tik nezinau kaip ir ka jie ras, nes sumontuota viskas maskvoje ir net tikslaus signalizacijos pavadinimo ir modelio niekur nera uzrasyta..

Na ir galbut paskutinis dalykas tai ar per kompa reguliuojasi kaip nors valytuvu valdymas, nes dabar pvz neveikia pertraukiamas valytuvu valymas, tiksliau jis veikia, bet nuvalo koki karta i 20 sekundziu ir reguliavimas ant rankeneles neturi itakos.
1. - telefonu, ar forumu, manau, rimtos diagnozes negausi. Reikia ziuret, girdet. Matuot vakuuma, tikrint koliku sandaruma, ziuret ismetima.
2. Mova sukasi smarkiau (jei veikia tinkamai) - tik uzvedus ir tik uzkaitinus. Jei sukasi pastoviai: beda su variklio apsaugomis, difuzoriumi *oro srauto nukreipimas, arba pacia mova (keiciasi atskirai nuo sparnuotes). Uzstrigus mova - sues daugiau kuro, be to tai pavojinga, ilgesni laika papjovus buna atveju, kai ji truksta ir per kapota i lauka islekia, jei pakeltu kapotu ir tikrinant - gali kausa nukelt... Elektriniai ventiliatoriai - neatausins, jei yra mova - ji skirta varikliui, ventiliatoriai - kondenseriui, tendemu - puikiai susitvarko. Viena mova gali uz abu dirbt ne kamsciu rezimu, ventiliatorius uz abu - nepadirbs.
3. Viskas imanoma. Su signalizacijom durniausia tai, kad sumontavimas priklauso nuo meistro fantazijos. Traukem rusui is Continental GT - susimokejo tike pat kiek uz idejima ~1000... uzeme - 2,5 dienos. Taip, kad rusai fantazijos turi... Islupt gerai ideta signalke sunkiau nei ja idet... gali tekt papilt labai daug masinos... Bet imanoma. Yra kelios tipines vietos tipiniams automobiliams, jas reikia iskratyt, tada issiaiskint pajungimo ir blokavimo grandziu principus.
4. Valytuvai dazniausiai programuojasi tiek uzlaikymo funkcijos, tiek pats veikimas. Ziuret reikia nuo metu ir BCM versijos, pajungus dilerine iranga.


LS 400/ Work Euroline DH

User avatar
Gytman
Global Moderator
Posts: 1170
Joined: 2011 Jan 28 13:24
lexus automobilis: LX470
Location: Vilnius

Re: LX570

Post by Gytman » 2014 Aug 27 12:28

1) Dėl garsų tai čia n priežasčių gali būti, bet vožtuvų barškėjimą atmesčiau :)
2) Termomova yra ir pas LX470. Termomova turi suktis visada, tik varikliui esant šaltam ji yra lengvai sustabdoma (pabandyk susuktu žurnalu ar laikraščiu), o esant karštam tvarkingos movos nesustabdysi. Tik užkūrus variklį mova gali būti sukibusi gan kietai, tačiau truputi pradirbus atsipalaiduoja ir "nebešniokščia". Sugedusi mova arba nebesusikabina (t.y. net esant karštam varikliui ją galima sąlyginai lengvai sustabdyti), arba užsikerta ir pastoviai būna sukibusi su alkūniniu, tada gerai duodant gazo jautiesi kaip lėktuve :)
Jei kartu su termomova stovi elektriniai ventiliatoriai - jie skirti kondicionieriaus radiatoriaus aušinimui, tačiau jie nesugeba ataušinti variklio aušinimo radiatoriaus (išbandyta ;) )
3) Dėl signalizacijos, labai abejočiau ar pats kažką sugebėsi atjungti. Jei mašina ne tavo - taip ir teks kankintis. Jei kančios nebepakeliamos - galim keistis į LX470 ;)
4) Jei rankenėlės reguliavimas neturi įtakos intervalui - pirmiausia įtarčiau pačią rankenėlę (pas LX470 apvalus ratukas ant valytuvų rankenėlės reguliuoja intervalą).


LX470 2000m

User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

Re: LX570

Post by wanadoo » 2014 Aug 27 13:07

ta termomova, salta kuriant labai garsiai suuzia, nesvarbu uzkurus kiek laikysi ant laisvu, kad ir iki darbines temp ji pastoviu greiciu sukasi sukeldama garsa ir pradejus vaziuoti ji visalaika sukasi mazdaug iki 1,5k rpm~, pavazinejus ramiai mieste ar uzmiesti ir sustojus prie sviesaforo (variklis tikrai nebuna uzkaites ar kazkas panasaus), pajudejus is vietos pasigirsta termomova. Cia manau tas variantas tarp geros ir sugedusios, kolkas per viduriuka arteja link visisko uzstrigimo. Kodel galvoju kad ten blogai, o todel kad salia buvo identiskas lx570 ir pas ji tokiu dalyku uzkurus ar pajudant is vietos negirdet, mova veikia kaip priklauso pas ji.

Ta signalizacija tai pagal lemputes vieta bandysim kaip nors atsekti iki valdymo bloko, o tada bandymo metodu ja deaktyvuoti, laidus nafik nukirpsiu einancius i kompa masinos ir bus ok (gal), nes tikrai ten visko labai daug ardyti nesinoretu, nes kaip zinia, ardyta vieta paskui gali pradet krebzdet barsket ir t.t

Taip pat ir ten apvalus ratukas, reikes vadinasi kita rankena paieskoti, manau nuo landcruiserio turetu buti identiska.

Dar buvo nesmagus momentas kai galvojom kad vaziuoklei visai pzdc, nes tai pakyla tai leidziasi, sauktuku geltonu pamete truputi, o pasirodo padangoje vienoje priekineje buvo tik 1.4bar oro, masina pati bande issilygint ir uz tai kilnojosi kaip papuola... bl bisk baisu tie naujesni lexusai ten tokiu nepigiu daiktu yra kuriem sugedus, kad ir turint pinigu remontui nusigrauztum nagus :D


Something wicked this way comes.

User avatar
CELSIOR
Klubo narys
Posts: 208
Joined: 2012 Mar 17 18:19
lexus automobilis: LS400 UCF20L-AEAGKW
Location: Vilnius
Contact:

Re: LX570

Post by CELSIOR » 2014 Aug 27 16:23

wanadoo wrote:ta termomova, salta kuriant labai garsiai suuzia, nesvarbu uzkurus kiek laikysi ant laisvu, kad ir iki darbines temp ji pastoviu greiciu sukasi sukeldama garsa ir pradejus vaziuoti ji visalaika sukasi mazdaug iki 1,5k rpm~, pavazinejus ramiai mieste ar uzmiesti ir sustojus prie sviesaforo (variklis tikrai nebuna uzkaites ar kazkas panasaus), pajudejus is vietos pasigirsta termomova. Cia manau tas variantas tarp geros ir sugedusios, kolkas per viduriuka arteja link visisko uzstrigimo. Kodel galvoju kad ten blogai, o todel kad salia buvo identiskas lx570 ir pas ji tokiu dalyku uzkurus ar pajudant is vietos negirdet, mova veikia kaip priklauso pas ji.

Ta signalizacija tai pagal lemputes vieta bandysim kaip nors atsekti iki valdymo bloko, o tada bandymo metodu ja deaktyvuoti, laidus nafik nukirpsiu einancius i kompa masinos ir bus ok (gal), nes tikrai ten visko labai daug ardyti nesinoretu, nes kaip zinia, ardyta vieta paskui gali pradet krebzdet barsket ir t.t

Taip pat ir ten apvalus ratukas, reikes vadinasi kita rankena paieskoti, manau nuo landcruiserio turetu buti identiska.

Dar buvo nesmagus momentas kai galvojom kad vaziuoklei visai pzdc, nes tai pakyla tai leidziasi, sauktuku geltonu pamete truputi, o pasirodo padangoje vienoje priekineje buvo tik 1.4bar oro, masina pati bande issilygint ir uz tai kilnojosi kaip papuola... bl bisk baisu tie naujesni lexusai ten tokiu nepigiu daiktu yra kuriem sugedus, kad ir turint pinigu remontui nusigrauztum nagus :D

Is esmes Gytman's ta pati pasake. Paplanuok kada maziau masinos reiks, uzvesk pas mane is vakaro - iki ryt pietu iskratysim. ;)
Forume - nepatikrinsi, cia 1000% ;)


LS 400/ Work Euroline DH

Post Reply