Renku info apie ls400

LS automobilius turinčių žmonių diskusijos
User avatar
mtomas
Klubo narys
Posts: 223
Joined: 2011 Feb 10 12:14

Re: Renku info apie ls400

Post by mtomas » 2013 May 10 00:01

pas mane GS, bet gal ir tokie :)
kudashius wrote:
mtomas wrote:tiesą sakant, man restauravo ir salenblokus (kuriuos, tiksliai nepasakysiu, bet jų niekur negavo, o originalūs berods virš 600lt/vnt).
Speju, kad kalba eina apie tuos pacius. Jie yra LS400 liga. Pridedu paveiksleli:
Image


______
GS 430

User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

Re: Renku info apie ls400

Post by wanadoo » 2013 May 10 08:31

pas 200sx panasus yra tai draugas vietoj tu guminiu isidejo berods tokius kaip sferinius guolius tai jie neduoda ratui stumdytis pirmyn atgal ir kogero jau ten visam laikui keisti nebereikes.


Something wicked this way comes.

maly
Naujokas
Posts: 18
Joined: 2009 Jun 25 19:05

Re: Renku info apie ls400

Post by maly » 2013 May 12 02:54

As tai planuoju detis poliuretana jei maniskei bus nusibaige sailentblokai :) greit pradesiu prikelinet savo kibiriuka tai aprasysiu viska jei kam bus idomu :)


Lexus LS400
Subaru Impreza wrx GC8
Subaru Impreza GT RWD

User avatar
Jason
Naujokas
Posts: 44
Joined: 2012 Oct 28 10:30
lexus automobilis: Lexus LS400
Location: Siauliai

Re: Renku info apie ls400

Post by Jason » 2013 Jun 07 09:34

Imk maniskim, dekis dujas ir vaziuok be vargo ;) Pirkau is Danijos, per metus tik menesi tevazinejau, nes neturiu kada ir kur showoffint su juo :D

http://auto.plius.lt/skelbimai/lexus-ls ... _skelbimas


Ratlankiu pilnas restauravimas ir prekyba
Image

hugg666
Naujokas
Posts: 39
Joined: 2013 Oct 29 11:10
lexus automobilis: Neturiu lexus

Re: Renku info apie ls400

Post by hugg666 » 2013 Oct 29 21:17

kudashius wrote:Isore skyresi. Zibintai, bamperiai, sparnai, salonas irgi. Pas senaji pavaros dar ne gyvatele i sonus, o viena linija pirmyn-atgal junginejosi. Stopai kitokie senesnio ir bagazines sonai ne istrizai, o vertikaliai nueina link stopu. Priekiniai zibintai naujesnio vientisi, seno - is dvieju daliu.
kW pradejo skirtis nuo 98 m., kai atsirado VVT-i sistema.
Sedyne prie tokios ridos gali buti pratrinta. Viskas priklauso nuo vadeliotojo sedejimo ir ilipimo-islipimo iprociu.

Tai kokiu visgi Ls400 iki 1998m. Turi esminiu skirtumu viskuo lyginant pirkuma pati ir paksuti jau paty pries ta kur ejo prieki vadinkim su didelemis lempomis? :) Kas kiek metu keitesi varikliai, kaip juos atpazinti, kilowatu koks skirtumas, jis labai jauciamas traukos atzvilgiu? Kuris konstrukciskai variklis skaitosi geriausias, pavaru dezes, pakaba esminiai mechaniniai mazgai tarp metu lyginant kasnors ten buvo skirtingo, kad reiktu zinoti renkantis si modeli, jog tolimoj ateiti eksplotacija butu lengvesne :)?



User avatar
Gaga25
Klubo narys
Posts: 54
Joined: 2011 Aug 26 12:45
lexus automobilis: LS400
Location: Köln-Bonn, Vokietija

Re: Renku info apie ls400

Post by Gaga25 » 2013 Oct 30 01:10

LS400 buvo gaminamos 4 kartos: MK1 - 89-91, MK2 - 92-94, MK3 - 95-97 ir MK4 - 98-00 metai.
Pirmos dvi kartos skiresi pagrinde tik pagerintais stabdziais ir sumazintom kuro sanaudom, del ko MK2 pasidare biski bukas nors variklis tas pats 245AG pasiliko :)
MK3 turi jau 264AG. Zymiai skiriasi is isores ir viduj.
MK4 gavo nauja VVTi varikli su 284AG (276 jeigu katalizatorius Euro3), 5 pavaru deze (pries tai visi modeliai turejo 4 pavaras), ksenoninius zibintus ir navigacija(opcija). Is galo niekuo nesiskiria nuo MK3. Dar MK4 turi mano manymu geriausia oda salone. Ji labai minksta ir vis tiek patvari.

Cia pagrindiniai europiniu modeliu skirtumai. Ameriikonai turi biski kitoki programavima ir del to skiriasi AG skaicius.

O siaip pries uzduodant toki kieki klausymu neblogai butu panaudoti paieska ir elementariai pasiskaityti wikipedija ;)


LS400, 98 metu, OMVL dujos

hugg666
Naujokas
Posts: 39
Joined: 2013 Oct 29 11:10
lexus automobilis: Neturiu lexus

Re: Renku info apie ls400

Post by hugg666 » 2013 Oct 30 08:33

Gaga25 wrote:LS400 buvo gaminamos 4 kartos: MK1 - 89-91, MK2 - 92-94, MK3 - 95-97 ir MK4 - 98-00 metai.
Pirmos dvi kartos skiresi pagrinde tik pagerintais stabdziais ir sumazintom kuro sanaudom, del ko MK2 pasidare biski bukas nors variklis tas pats 245AG pasiliko :)
MK3 turi jau 264AG. Zymiai skiriasi is isores ir viduj.
MK4 gavo nauja VVTi varikli su 284AG (276 jeigu katalizatorius Euro3), 5 pavaru deze (pries tai visi modeliai turejo 4 pavaras), ksenoninius zibintus ir navigacija(opcija). Is galo niekuo nesiskiria nuo MK3. Dar MK4 turi mano manymu geriausia oda salone. Ji labai minksta ir vis tiek patvari.

Cia pagrindiniai europiniu modeliu skirtumai. Ameriikonai turi biski kitoki programavima ir del to skiriasi AG skaicius.

O siaip pries uzduodant toki kieki klausymu neblogai butu panaudoti paieska ir elementariai pasiskaityti wikipedija ;)
Gerai supratau, kad mk1 iki 92m turejo geriausius stabdzius ir geresne trauka, mazesnes kuro sanaudas lyginant su mk2, bet prastesne trauka nej mk3? :)



User avatar
kudashius
Klubo narys
Posts: 207
Joined: 2011 Aug 02 20:13
lexus automobilis: LS400 '98

Re: Renku info apie ls400

Post by kudashius » 2013 Oct 30 09:12

Gaga25 wrote: Is galo niekuo nesiskiria nuo MK3.
O stai ir skiriasi. Vakar pats tuom isitikinau, noredamas pakeisti stopus. Isoriniai MK3 ir MK4 - vienodi. O vidiniai, stovintys ant bagazines dangcio pas treciuka keliais cm siauresni (baigiasi toliau nuo numerio).


Lexus LS400 1998
Lexus GS450h 2007
Buick Special 1954
Lincoln Continental Convertible 1966

User avatar
Gaga25
Klubo narys
Posts: 54
Joined: 2011 Aug 26 12:45
lexus automobilis: LS400
Location: Köln-Bonn, Vokietija

Re: Renku info apie ls400

Post by Gaga25 » 2013 Oct 30 09:15

hugg666 wrote: Gerai supratau, kad mk1 iki 92m turejo geriausius stabdzius ir geresne trauka, mazesnes kuro sanaudas lyginant su mk2, bet prastesne trauka nej mk3? :)
Ne. Gal neteisingai issireiskiau. MK2 nuo 92 metu turejo pagerintus stabdzius. Tai reiskia, kad MK1 stabdziai buvo nepakankamai geri ir juos teko tobulinti. Jeigu Lexus kazka gerina, tai tas jiems dazniausiai pavyksta ;) Cia juk ne Lada :lol:
MK2 kuro ipurskimo sistema buvo optimizuota, kad sumazinti kuro sanaudas. Ir tai jiems pavyko. Del to sumazejo trauka.
Geriausiai tai zinoma MK4 traukia. Ypac is zemu apsuku del 5 pavaru dezes. Ir stabdzius jie priekyj jau 4 cilindru turi.

Siaip, jei nori VIP stiliuje kazka daryti siulyciau imti MK4, arba bent jau MK3. Pirmoms kartom VIP mano manymu visai netinka...


LS400, 98 metu, OMVL dujos

User avatar
Gaga25
Klubo narys
Posts: 54
Joined: 2011 Aug 26 12:45
lexus automobilis: LS400
Location: Köln-Bonn, Vokietija

Re: Renku info apie ls400

Post by Gaga25 » 2013 Oct 30 09:17

kudashius wrote:
Gaga25 wrote: Is galo niekuo nesiskiria nuo MK3.
O stai ir skiriasi. Vakar pats tuom isitikinau, noredamas pakeisti stopus. Isoriniai MK3 ir MK4 - vienodi. O vidiniai, stovintys ant bagazines dangcio pas treciuka keliais cm siauresni (baigiasi toliau nuo numerio).
nu vizualiai juk nesiskiria :mrgreen:
Girdejau, kad stabdziu lempas vis tiek pritaikyti galima.


LS400, 98 metu, OMVL dujos

Post Reply