Renku info apie ls400

LS automobilius turinčių žmonių diskusijos
Post Reply
Profanas
Naujokas
Posts: 11
Joined: 2013 Apr 12 18:25
lexus automobilis: Neturiu lexus

Renku info apie ls400

Post by Profanas » 2013 Apr 13 00:02

Taigi seniai jau noriu sio automobilio,
Turiu kelis klausimus kuriuos galbut atsakysite.
Vienas zmogus parduoda ls`a ~96 ar 7 metu, na tas jau faceliftas (po95).
Nori uz ji ~3300e, orines vaziuokles lempute mirksi, - pakeite davikli, - mirgsejimas nepradingo, pasakoja kad reikia prisijungti prie kompiuterio ir ranka trinti klaida. - realu? ar kazkokia rimtesne problema? del kokiu priezasciu ji gali mirgseti?

Kiek apytiksliai laiko sie automobiliai/ju vaziuokles? ant mano nuziureto automobilio laikrodzio raso virs 230k km, daug? mazai?
pacio automobilio patikimumu pasitikiu (varikliu ir deze/vaziuokle) - tikiu kad sie agregatai dar man laikys gerus 150k km be problemu. Bet va del tos orines pakabos nezinau, - kiek ji laiko? kaip jos patvarumas?

Automobilis apdujintas, Tartarini iranga, ka tai sako? gera/bloga? kaip pats esu 'prie techinkos' zmogus, domina ar eitu paciam prie kompiuterio prisijungti ir pazaisti su nustatymais? (dabar turiu kita masina su stag`u.. tai darai ka nori)

Kokios sio galiuno kuro sanaudos? Realios o ne 'oficialios'.. ? mieste/uzmiestyje/greitkelyje (~110km/h / 160km/h ir pan..)
Automobilis bus kasdieninis, savininkas minejo kad duju geria apie 11-14 (cia speju vid ramiai vaziuojant) realu?

Dar del tos Orines,
Planai gimdyti tikra VIP`a, skaiciau kad galima pakoregavus vaziuokles traukele susmaugti sia masina, idomu iki kokio 'lygio' tai saugu daryti? nes velgi domejausi kad jos nelaiko jai smaugi iki dugno..
Koilai apie 800e iseina,

Tai pat galbut nutuokiat kokio skersmens sie ratai?
Radau tokius ebay, lygtais nori apie 900e bet ten tik r18.. manau nuotraukoje didesni, taip?

Image
http://carjunkies.files.wordpress.com/2 ... 0010-2.jpg

Na kolkas pagrindiniai mano klausimai uzduoti, galbut veliau dar kazka sugalvosiu

Ai dar, skaiciau kad dujos siem varikliam tikra mirtis, greit ar tai voztuvai suseda, ar blokui kenkia (kuris kaip pas kaikuriuos bmw alusil..) - kiek tiesos cia?



PauliusMK
Klubo narys
Posts: 190
Joined: 2012 May 24 22:28
lexus automobilis: Barza LS400
Location: Raseiniu raj. Nmk - Siauliai

Re: Renku info apie ls400

Post by PauliusMK » 2013 Apr 13 10:22

Faceliftas skaitosi jei turi kitokios formos didesnes greiciausiai skaidrias priekines lempas FL ejo nuo 98 (99+ su lesiais) Orines vaziuokles ju tikrai laiko ko nepasakysi apie 2001+ metu Ls'a vadinasi jis buvo ganetinai kankintas prastais keliais arba kazkas ji buvo jau suzemines. Siaip sios vaziuokles laiko tikrai ilgai. Jei automobilio kazkuri dalis sukritusi tai bus tikrai ne elektronine klaida, bandyk nusivezti yrankius nusiimti ratus/ apsaugas ir paziurek ar nesimato itrukimu. Keitimas ju nepigus nzn ar jas kaune taiso o srote siu modeliu mazokai (kalbu is patirties)
Kas liecia 230k tai tikrai nedaug, bet jei jau atsake vaziuokle tai jis bus suktas.
Apie tartarini duju iranga pirma karta girdziu, pats naudoju Romano pilna iranga isskyrus KME lenkiska kompa (patare nes turi daugiau valdymo galimybiu) kadangi duju filtrus keiciu kaip priklauso kas 10-15k kilometru vaziuojaziuojant ramiai (tevuko rezimu) sanaudos 12 litru duju su zieminem 225/55 r16. Su mano vaziavimu ir R17 235/55 apie 15-16 na buna ir 18 jei uzeina bizingis ;)
Jei lempute jau mirksi vadinasi bus pavargusios ir kitos pagalves smaugti su svirtelem pavojinga, na zinoma jei planai jau burti coilus ir turi atliekamus 1k euru tai prasom.
O kas liecia vipo daryma su dujom jo nepadarysi bent ne lietuvos keliais nes coilais sudropines daug kur nepravaziuosi o orinei vaziuoklei neturesi vietos del duju baliono. Maniskis tiesa turi baliona atsarginio rato vietoje.
Numesk skelbima to automobilio gal bus galima pasakyti daugiau.

Beja su dujom vaziuoju jau 25k~ kilometru iranga tsiejo 4.5 litu



Profanas
Naujokas
Posts: 11
Joined: 2013 Apr 12 18:25
lexus automobilis: Neturiu lexus

Re: Renku info apie ls400

Post by Profanas » 2013 Apr 13 17:58

Apie si kalbu:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/le ... UNREPAIRED

Tartarini vos ne pagrindine Vokieciu firma.

Tai jai mirgsi lempa tai jau visiskai prastai? t.y kazkas jau tikrai su pagalven negerai ir t.t.t ? Teoriskai kodel ji mirgsi? t.y uz ka ta lempa atsakinga? t.y kaip nuolat reikia priputineti? (leakina) ir pan?

Ne lietuvoje as ja eksplotuosiu (na kaikada grysiu) tai duobes neaktualios



PauliusMK
Klubo narys
Posts: 190
Joined: 2012 May 24 22:28
lexus automobilis: Barza LS400
Location: Raseiniu raj. Nmk - Siauliai

Re: Renku info apie ls400

Post by PauliusMK » 2013 Apr 14 12:03

asmeniskai as nepasitikeciau kitu ideta duju iranga kuri neturi garantijos, nors cia negali zinoti esant baimei gali visada isideti voztuvu tepimo sistema, salonas beja dailiai atrodo. Ir cia ne faceliftas cia 95+ modelis koki ir pats vairuoju. O kas liecia lempute tai zinai gal ir gali buti koks elektronikos gedimas, bet netikiu kai atsako viena pagalve atsako ir kitos, o jei jau pradejo leakinti ir net kompas perspeja vadinasi ju taip ir iki galo nepripucia, tai reiskia ateityje gali buti bedu. Na o jei visgi zadi tikrai pirkti tai butinai patarciau atkreipti demesi i vairo stiprintuva, tu metu ls'u beda leidziantis vairo stiprintuvas kuris sugadina dar ir generatoriu nes visas tepalas bega i ji.



User avatar
kudashius
Klubo narys
Posts: 207
Joined: 2011 Aug 02 20:13
lexus automobilis: LS400 '98

Re: Renku info apie ls400

Post by kudashius » 2013 Apr 27 00:29

Pirmiausia sveikinu su puikiu pasirinkimu :)
Kolega PauliusMK teisus - cia yra UCF20, o jo facelift'as yra UCF21 (pats tokiu vazineju). Asmeniskai 20-o isvaizda yra graziausia is visu kartu.
Orine pakaba buvo montuojama i visas kartas, bet kaip opcija. Pas mane ji irgi sumontuota, bet taipogi eina i pabaiga. Tik pagalves pas mane sveikos, o amortizatoriai baigia dieneles. Lietuvoje ju devetu tikrai negausi. Yra dabar Lenkijoj komplektas gana nebrangiai, bet as jau sulaukiau pavasario ir pagaliau desiuos coil'us, kuriuos atsiveziau dar rudeni.
Zeminti originalios orines pakabos pagalba irgi buvo mano pirma mintis ir bandymas, bet sio sumanymo atsisakiau pasidomejus nuodugniau. Jei nuleisi svirteliu pagalba ir taip vazinesi, greitai bus basta pagalvems, nes jos bus pripustos nepilnai ir nuo to greiciau devesis. Galima statyti elektronini kontroleri, jo pagalba galima kiloti ne vien Normal/High, bet nusistatyt norima auksti. Taciau velgi, vazinet nuleidus zemyn negalima. Todel as pasirinkau coil'us, bet yra pigesne alternatyva (gal net ir geresne kasdieniam vazinejimui) - paprasti amortizatoriai + zemintos spyruokles (USA forume dazniausiai minimos Tanabe gamintojo, kaipo gausiausiai dziaugsmo teikiancios).
Rida. 230 kkm - juokas sitai auto. Ir sakyciau, kad jau auto vokieciuose, tai greiciausiai nesukta. Bet pasistoja klausimas: kodel tada pakaba jau prie pabaigos? Manasis, manau gali buti nubeges gerokai daugiau ir panasu, kad pagalves dar originalios. Zinoma, daug duoda ir eksploatacijos salygos. Mano LS atkeliaves is Italijos, tad su druskom susidure pirma karta sia ziema. Vokietijoje druska irgi madinga, tad pilnai gali buti ir viskas savo vietose.
Dujos. Tartarini iranga yra gan zinoma Vokieciuose. Tai italu gamintojas, tikrai neblogas. Tik jei nera voztuvu tepimo, siulyciau pasistatyt. Sistemele lasina specialu skysti voztuvu tepimui, kai variklis dirba laisvomis apsukomis. Puslitrio uztenka metams. Del galimybes koreguot irangos nustatymus nepasakysiu, bet turint gamintojo programa, manau galima pasizaist i valias.
Sanaudos. 11-14 litru gali buti trasoje. Manasis mieste be 20 retai apsieina. Kolegai UCF20 (pas ji keliais kW maziau) valgo keliais litrais maziau, bet jis gyvena truputi uz miesto, tad ir lygint sunku.
Ratai. Tikras galvos skausmas. Lietuvoje pasiula - jokia. Dauguma - tragiskas taivanio liaudies meistru darbas. Bolt pattern'as - leuleu, bnv ir viskas. O jei jau radai kazkokius 5x114,3mm ir dar bent kiek pakenciamo dizaino, tada netelpa ant priekiniu stabdziu suportu (jie vieni didziausiu kokie buna). Pas mane tam reikalui taisyti keliauja 10 ir 15 mm spacer'iai su prailgintom smeigem. Dar vienas variantu, tai rinktis is 5x112mm ratu ir sukt su iscentrinem verzlem. Kuri laika taip ir vazinejau, foto yra mano temoj LS skyrelyje. Audi/MB isnesimas buna kiek mazesnis, todel ratai stovi arciau arku krastu. Geras source'as pasitikrint, kaip stoves ratai: www.willtheyfit.com


Lexus LS400 1998
Lexus GS450h 2007
Buick Special 1954
Lincoln Continental Convertible 1966

PauliusMK
Klubo narys
Posts: 190
Joined: 2012 May 24 22:28
lexus automobilis: Barza LS400
Location: Raseiniu raj. Nmk - Siauliai

Re: Renku info apie ls400

Post by PauliusMK » 2013 Apr 27 18:47

+1 su visais teiginiais



Profanas
Naujokas
Posts: 11
Joined: 2013 Apr 12 18:25
lexus automobilis: Neturiu lexus

Re: Renku info apie ls400

Post by Profanas » 2013 May 02 03:12

bet palikus org amortikus ir uzdejus zemas spyruokles greit devisi amortikai taip?



User avatar
kudashius
Klubo narys
Posts: 207
Joined: 2011 Aug 02 20:13
lexus automobilis: LS400 '98

Re: Renku info apie ls400

Post by kudashius » 2013 May 02 08:59

Profanas wrote:bet palikus org amortikus ir uzdejus zemas spyruokles greit devisi amortikai taip?
Oro pagalve ir amortizatorius - vientisas daiktas, ant jo nieko nebepamausi. Reikia pirkt paprastus amortizatorius sitam modeliui ir zemintas spyruokles.

Pvz.:
http://www.ebay.com/itm/TANABE-DF210-LO ... 60&vxp=mtr
Arba
http://www.ebay.com/itm/Tanabe-DF210-Lo ... c9&vxp=mtr

Coil'ai:
http://www.ebay.com/itm/MEGAN-EZ-Coilov ... 03&vxp=mtr

Yra ir coil'u, kryzmintu su oru hibridas:
http://www.ebay.com/itm/D2-AIR-SUSPENSI ... 4d&vxp=mtr


Lexus LS400 1998
Lexus GS450h 2007
Buick Special 1954
Lincoln Continental Convertible 1966

PauliusMK
Klubo narys
Posts: 190
Joined: 2012 May 24 22:28
lexus automobilis: Barza LS400
Location: Raseiniu raj. Nmk - Siauliai

Re: Renku info apie ls400

Post by PauliusMK » 2013 May 02 17:40

o tas hibridas ant orginalios sistemos veikia ?



User avatar
kudashius
Klubo narys
Posts: 207
Joined: 2011 Aug 02 20:13
lexus automobilis: LS400 '98

Re: Renku info apie ls400

Post by kudashius » 2013 May 03 23:32

Sunku pasakyt, bet manau turetu veikt. Nieko ten kito ir nesugalvosi, kaip kompresoriu ir resyveri pajungt ir nuvest vamzdelius i amortikus. O kompresorius, gaves komanda is pakabos svirteliu ir kontrolerio, pucia tol, kol masina pakyla iki reikiamo lygio.


Lexus LS400 1998
Lexus GS450h 2007
Buick Special 1954
Lincoln Continental Convertible 1966

Post Reply