Vireju kampelis (apie dujas)

Aptarkite bendrus Lexus palaikymo/remonto klausimus čia
User avatar
nigaplyz
Klubo narys
Posts: 832
Joined: 2013 Sep 25 09:41
lexus automobilis: V8 baby

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by nigaplyz » 2016 Apr 28 12:55

Nu tai neturetu pypset, as kai turejau Legenda (154kw) reduktorius iki 120kw, spaudi, dusta dusta dusta ir bac issauna ir pypsi, ramiai avziuojant viskas norma.


NJ's Garage

User avatar
Lomberg
Klubo narys
Posts: 192
Joined: 2016 Mar 22 12:41
lexus automobilis: Lexus RX330

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by Lomberg » 2016 Apr 28 13:43

na nezinau, man kai BRC pastate, tai klausiau ar uzmynus dugna persijungs ant benzo, ar purkstukai pakankamai galingi. Tai man pasake kad paspaudus dugna, bus naudojamos dujos ir automatiskai 15proc padavines benzo, kad ale butu tepimas, kaip jie issireiske. Bet nezinau, dugnais nevazineju, tad nebandziau. Pries tai turejau audi s4 4,2l tai irgi dujos stovejo, tai ten dugna spausk kaip nori, biski gale sumazeja, bet ant benzo niekas nepersijungia.



User avatar
nigaplyz
Klubo narys
Posts: 832
Joined: 2013 Sep 25 09:41
lexus automobilis: V8 baby

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by nigaplyz » 2016 Apr 28 13:54

Na kadangi Rx'as nelenktynine masina tai nekeista kodel ten nieko nedare. O normaliai turinciai KW masinai ir jei nepensininko rezimu vazinejamai, pastoviai virs 3k rpm ir jei dar su turbo, tai butina tas perjungimas, kad negadintu motoro.


NJ's Garage

bitches
Naujokas
Posts: 15
Joined: 2015 Nov 05 22:22
lexus automobilis: GS300

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by bitches » 2016 Apr 28 14:15

Dusimu nera, kartais sugazuoti pavyksta ir su dujom iki 6 rpm ypac jei bakas pilnas buna, as manau gal kompas bus sureguliuotas, kad galios praradimu nebutu. Arba reduktorius slabnas, reiks paziureti. Kompas romano, purkstukai keisti pries metus ar daugiau irgi romano (tvarkomi ar koki ten 600lt jei dar gerai pamenu). Turiu mb w204 200 kompr, ten princo dujos orginaliai detos vokietijoje, irgi permeta i benza gerai uzsmaugus.



User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by Edga » 2016 Apr 28 16:23

wanadoo wrote:Idomumo delei mintinai sudejau dabar ka gi as pralosiau nededamas duju per 2 metus, emiau 30k km ir kad vidutines sanaudos 15l/100km( realiai mazesnes), gaunu 4500 euru islaidas, jei dujom vaziuot butu grubiai per puse, tas kelias kainuotu apie 2250eur, duju iranga apie 1100-1500 eur. Gaunasi 3350-3750 eur islaidu, taip iseina, kad per 2 metus nubiednejau tik 750-1150 euru. Persiskaiciavus beveik esu tikras, kad suma nesiektu 500 euru ant 2 metu. Patiko palyginimas zurnale nauju benzu/dyzeliu, kainos skirtumas tik 1800 euru nauju masinu skirtingais motorais, bet kad ta 1800 euru atsipirktu per 3 metus su dyzeliu reiktu ivaziuoti beveik po 50 tukstanciu km kasmet, kad pateisinti jo pirkima, tai cia panasiai su dujom gaunasi:P
Taip taip, dabar bent tuo gali guost save kad dujų nesidėjai :D



User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by Edga » 2016 Apr 28 17:39

wanadoo wrote:o tas dalykas gerai is vis yra? kad kai mini dugna staiga persoka i benzina, nes oktanas benzo tai zemesnis, o lambdos priuoste duju, tuo momentu gali paduot liesesni benzo misini nei reikia? Ir tada detonuot?
Kai mini gazą iki dugno kompas ignoruoja fuel trim (lambdų) reikšmes, o kitas dalykas tai mišinys turi būt sureguliuotas taip kad perdaug nesiskirtų fuel trimai ant dujų ir ant benzo.

Bendrai atsakant į užvestą problemą tai labai daug kas priklauso nuo dujų įrangų, dabar gi jų yra visokiausių. Daugelis naujesnių modelių turi minėtą funkciją kad prie aukštų apsukų įpurkštų dalį benzo vietoj dujų prie aukštų apsukų.

Dėl persijungimo į benzą spaudžiant daug gazo tai čia, bent kiek man teko susidurt, dažniausiai įvyksta kai krenta slėgis sistemoje už reduktoriaus (prieš purkštukus). Pvz pas mane tokia viena iš pigesnių ir populiaresnių prieš kelis metus montuotų įrangų STAG 300 isa2, ten yra toks nustatymas kad "jungti į benzą po pirmos klaidos" tai yra kai krenta slegis sistemoje. Kadangi ta varnelė nuimta ir nustatyta atitinkama laiko reikšmė tai nors ir būdavo kad truksta traukos prie aukštų ar ten jaučiasi kad sudreba variklis staigiai duodant gazo bet į benzą neperjungia.
Ta pati stag dar turi funkciją kad permestų automatiškai į benzą nuo aukštų apsukų, taipogi nusistatyt galima nuo kokių, bet tai įvyksta be jokių pypsėjimų, o nukritus apsukoms vėl tuoj pat dirba ant dujų.

Man buvo pradėję negražiai dirbt tiek ant dujų tiek ant benzo (šalto), nes kaip suprantu vienas dujų purkštukas buvo susidėvėjęs, perdaug dujų pildavo, liambda matydama tai nuliesindavo mišinį, dėl ko perjungus ant benzo drebėdavo (bet tik ant laisvų). Pas mane patys lieviausi Valtek (raudoni) purkštukai. Dujininkai siūlė už maždaug 100eur pasikeist juos į OMVL reg fast kurie ilgaamžiškesni, geriau dirba prie šalčių, tikslesni, bet pakalbėjęs su kitais nusprendžiau geriau perinkt visus šituos už 15eur ir toliau važinėt bent kokius 40.000km, nes man didelių problemų su jais nebuvo.
Blogiausiu atveju jei vėl po kokių 30-40 tukst. pradės jie man "sproginėt" šį kartą pats sugebėsiu juos "atsirestauruot" nes realiai ten keičiasi tik atraminė gumelė viduje kuri seniau po litą kainuodavo, sukalibruot nuvažiuosiu pas dujininkus kurie turi specialų mikrometrą purkštuko eigai nustatyt.
Šiuo metu neseniai esu nusipirkęs kabelį prie kompo ir žaidžiu nustatymais, mišiniais. Bandau susiderint kiek įmanoma idealiai. Šiaip lexusą pirkau jau su dujom, pradžioj man ant dujų prie aukštų visai netraukė. Variau pas dujininkus jie ten sudėjo didesnius žikleriukus (kad padidėtų purkštukų pralaidumas), sureguliavo mišinį, jau buvo visai neblogai ir prie aukštų. Čia buvo prieš 3 metus.
Dabar kai vėl perrinko purkštukus, mišinius pradėjau reguliuotis pats net keista bet ant dujų lenkia gražiai iki pat dugno kol permeta bėgį. Aš nepropoguoju mašinos drožimo ant dujų, ypač vvti bet norisi kad važiuotų idealiai, kiek įmanoma :)
Apibendrinant tai su dujom tikrai daugiau pisliavos, daugkas priklauso nuo įrangos, sureguliavimo, bet užtai piniginė dėkinga :)
Teko pavažinėt su draugo e39 525d (ne tds, nauju varikliu), tai nei ekonomijos nei traukos, be to karkia, nors atseit tas 6 cilindrų variklis kaip dyzelis gražiai skamba. Lexusas tyliau dirba ir riaumoja gražiau užsmaugus ir traukia geriau ir važiuot pigiau :D



bitches
Naujokas
Posts: 15
Joined: 2015 Nov 05 22:22
lexus automobilis: GS300

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by bitches » 2016 Apr 28 18:48

Kaip suprasti, kad ant laisvu su benzinu drebejo nes duju purkstukas vienas blogas? Tai jei ant benzo tai nieko ir nepila, bent pas mane.



User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by Edga » 2016 Apr 28 21:54

Yra toks dalykas kaip "fuel trim", tai yra vienas daugiklių naudojamas variklio kompo kad apskaičiuoti įpurškiamo kuro kiekį.
pasidomėk youtube ar šiaip kas tai yra. yra bent keletas video paaiškinančių kaip tai veikia.
paprastai sakant jei dujų mišinys stipriai per liesas ar per riebus tai matydamas pagrindinis variklio kompas bando pasikoreguot atitinkamai į vieną ar į kitą pusę, dėl ko perjungus ant benzo gali negražiai dirbt. Ypač tai jaučiasi ant šalto variklio.



bitches
Naujokas
Posts: 15
Joined: 2015 Nov 05 22:22
lexus automobilis: GS300

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by bitches » 2016 Apr 28 22:16

Tai uzkurus varikli tau duju kompas trimina. Paaiskink geriau kaip kompai bendrauja, lygegreciai ar nuosekliai. Siaip ant benzino pagal ideja turi veikti tik variklio orginalus mapas.



User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: Vireju kampelis (apie dujas)

Post by Edga » 2016 Apr 29 08:45

As gi ne netycia rasau duju ir variklio kompas... Duju kompas pagrinde ima tik signala nuo benzo purkstuku ir pagal tai reguliuoja kiek kuro paduot.



Post Reply