Gonio IS300

Šioje skiltyje pristatysime savo automobilius
Gonis
Klubo narys
Posts: 67
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Gonio IS300

Post by Gonis » 2017 Aug 01 10:53

Galvoju gal padės tai kažkiek surasti motyvacijos greičiau darytis darbus, tai paviešinsiu savo daily beater'į ir preliminarius planus.

Kadangi prioritetai buvo gana aiškūs, lūkesčiai ne per aukšti, tai gana greit pasisekė atrasti gerą deal'ą. Spalva - ne iš gražiausių, bet čia jau tikrai nepasirinksi.
Image
Image
Dyno stendo parodymų galit neklaust, nes: A - automatų matuot negalima išvis. B - Niekas tikslaiai nežino ką tie stendai rodo (turbūt tik VGTU stendas vertas pasitikėjimo).

Rūdelių yra, variklis pusėtinos būklės (valgo tepalą, tepaluojasi, lizdai nuo dujų jau pasėdę), salonas irgi prašosi rankų. Bet kaip mašina pažaidimui - sueis.

Kolkas nieko rimtesnio nepadaryta, tik spėjau pakeisti jau du diffus. Pradžioje buvo sudėtas is200 torsen lsd, tačiau neužilgo buvo atrastas mk3 supros plokštelinis lsd su ilgesniu perdavimu (3.71 vietoj 3.9). Tai sugrūdus į is300 diffo korpusą buvo pakeistas juo. Deja neišsigooglinau pakankamai, kad iškart sužinot, jog tie lsd jau gamykliškai eina su labai maža įvarža, todėl teks nuimt jį dar kartą ir šaibų pagalba sutvarkyt šitą pravalą.

Visokių einamų remontėlių neminėsiu, tik nebent tą kai nutrūko žvakės elektrodas ir beieškant to pastebėjau, kad visos žvakės atsisukusios (kurios dar ir šūdinos). Taip sakant nupirkus mašiną labai pravartu yra pertikrinti visas dažnai sukiojamas vietas ir mazgus, kad išvengti po to nenumatytų gedimų.

Taigi truputis gairių ateities darbams (maždaug pagal svarbą):

:arrow: Pirmų pirmiausia ir svarbiausia - pakeist A/T į normalią dėžę. Naudosiu šešiabėgę 330Ci dėžę su PMC adapter kit'u. Beveik viską jau susirinkau, tai neužilgo reikės pradėt darbus.

:arrow: Paplyšusias pasostes pakeist kažkuo labiau prilaikančiu.

:arrow: Sutvarkyt tą nesamoningą panelės plastelino dangą.

:arrow: Pasibaigt žaidimus su supros lsd.

:arrow: Sudėt į galinį traversą aliumą vietoj gumų, o visur kitur poliuretano sailentblokus.

:arrow: EMU stand-alone ecu. O su šituo gėriu bus galima tuo pačiu atsikratyt tokių nesąmonių kaip antros lambdos, elektrinė sklendė, EVAP bei originalių babinų.

:arrow: Pasididinti caster'į bei išsukimą.

:arrow: Turbūt BC koilai.

:arrow: Ratai (jei pavyks rast kažką verto siųstis iš toli).

:arrow: Na ir kai dirva bus paruošta sukraut malūną ir pūstelt kokius 500 ponių. Bet šitas labiau kaip tolimas ir miglotas planas.

Gali kilt klausimas kokia bus šios mašinos paskirtis. Ogi bus tiesiog smagi mašina skirta pigiai važinėt į darbą ir kartais pasvilint gumą.

Stengsiuosi kiekvieną įdomesnį darbą kuo labiau įamžint fotografijomis ir aprašymu.
Dabar linkiu sau daug motyvacijos ir pinigų, kad visa tai neliktų tik planais...



User avatar
mikas007
Klubo narys
Posts: 296
Joined: 2013 Oct 06 23:28
lexus automobilis: Lexus IS200
Location: Kaunas
Contact:

Re: Gonio IS300

Post by mikas007 » 2017 Aug 01 10:58

Sėkmės darbuose ir lauksim daugiau foto :)



User avatar
Klaudė
Klubo narys
Posts: 147
Joined: 2016 Apr 19 18:44
lexus automobilis: IS200
Location: Kaunas

Re: Gonio IS300

Post by Klaudė » 2017 Aug 01 14:11

Iš lietuvio pirktas ar užsienio?
Sėkmingo projektėlio!



User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

Re: Gonio IS300

Post by wanadoo » 2017 Aug 01 15:13

O kodel sakai parodymu neklaust, mano gs kai pamatavo tai gavosi galima sakyt identiski rodmenys ka ir amerikoje zmones prisuka, kazkas apie 220ag ir 330 momento i ratus, 25% nuostoliu transmisijos, kai deklaruojama yra 278ag ir 430 nm ar panasiai. Dabar idomu pasidare ar is300 difas toks pat kaip gs300 ar gs430 dydziu? nes visas internetas verkia kaip sunku gaut mk4 supros difa kuris tinka gs mk2, o tu cia paimiai mk3 ir sugrudai viska taip va paprastai. Deze jei ne 6 begiu tai ir nuo 328 zf gamybos tinka, nes jos penkiabeges identiskos ir 330 ir 328. Ir dar jei nepaslaptis kiek mokejai, nes is aprasymo atrodo kad 2k eur max.


Something wicked this way comes.

Gonis
Klubo narys
Posts: 67
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2017 Aug 01 15:41

Klaudė wrote:
2017 Aug 01 14:11
Iš lietuvio pirktas ar užsienio?
Sėkmingo projektėlio!
Iš Šiaulių. Ačiū!
wanadoo wrote:
2017 Aug 01 15:13
O kodel sakai parodymu neklaust, mano gs kai pamatavo tai gavosi galima sakyt identiski rodmenys ka ir amerikoje zmones prisuka, kazkas apie 220ag ir 330 momento i ratus, 25% nuostoliu transmisijos, kai deklaruojama yra 278ag ir 430 nm ar panasiai. Dabar idomu pasidare ar is300 difas toks pat kaip gs300 ar gs430 dydziu? nes visas internetas verkia kaip sunku gaut mk4 supros difa kuris tinka gs mk2, o tu cia paimiai mk3 ir sugrudai viska taip va paprastai. Deze jei ne 6 begiu tai ir nuo 328 zf gamybos tinka, nes jos penkiabeges identiskos ir 330 ir 328. Ir dar jei nepaslaptis kiek mokejai, nes is aprasymo atrodo kad 2k eur max.
Per hidraulinę automatinę dėžę matuojant niekados nebus tikslūs parodymai vien dėl to kad variklis nėra surakintas su galine ašimi ir sūkiai prie tam tikro greičio gali būti skirtingi priklausomai nuo apkrovos. O stendai būtent ir prisiriša prie sūkių kai be apkrovos yra palaikomi jie, tai spustelus gazą sūkiai sukyla o greitis - ne ir iš to gaunam bet ką. Taip pat niekas ten man tiksliai nesugebėjo pasakyt kaip jie skaičiuoja transmisinius nuostolius. Sako ale savo formulę kažkokią pritaiko, kas yra visiška nesąmonė. Vieną kartą suko jie su savo "formule", parodė 125kW, antrą kartą pasakiau stabdyt stendą pavara ir be jokių "formulių" parodė 180kW. Abu skaičiai jų teigimu į alkūninį. Užsidėsiu dėžę ir pasiprašysiu ant universitetinio stendo.

Difas skiriasi nuo GS. IS300 yra kaip Altezzos tik kad open diff (pas altezza torsen). Skiriasi ir pusašiai - jie storesni ir sukasi 6 varžtais. O GS'ui tikrai tinka tik nuo mk4 supros deja.

Dėžę nusprendžiau tik 6 bėgę dėl perdavimo niuansų. Naudojant penkiabėgę prie 100km/h reikės kruizint ties kokiais 3.2-3.5krpm, kas truputį prasilenkia su sveiku protu. Tik kad šešiabėgė gali sunkiau tilpt ir teks kuvaldometru pasidarbuot daugiau.

Aprašiau mašiną kritiškai. Būklė panaši kaip ir daugumos IS'ų (ir turbūt kitų lexusų) - pas daugumą jie yra parūdiję (tik to nemato ar nenori matyt) ir valgo tepalus, tai nemanau kad ir permokėjau (3k). Kėbulas dažytas, bet kokių senų dužimo vietų neradau, pakaboj varžtai visi atsisuka, ratų geometrija vietoje... o tai mano nuomone tokio amžiaus japoniškai mašinai yra visai neblogai.



User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

Re: Gonio IS300

Post by wanadoo » 2017 Aug 01 16:38

As vos to geltono lavonelio is300 nenusipirkau, bet pasveriau viska, kad mechanines neidesiu, o su automatu neprisportuosi, su tom 8+ sec iki simto deklaruojamom, tai ciupau bmw 328, idejau difa 3.64 tai irgi dabar apie 3k rpm vaziuojant simta, bet po 2.93 perdavimo skirtumas atrodo turbina pakabinta. 3k irgi nera daug, sutvarkyta su mechanine deze jos kaina ir tiek kiek ikisai, kai atsibos manau tikrai atgausi, nu lauksim foto issamiu, mazai pas ka ant Lietuvos kiausiai yra su is300 zaist, viska pasverus labai jau prabangiai gaunasi viskas ir kolkas bmw lauzymo uzsiemimam, pinigu santykiu stovi pirmas ir kogero ilgai taip bus.


Something wicked this way comes.

User avatar
Klaudė
Klubo narys
Posts: 147
Joined: 2016 Apr 19 18:44
lexus automobilis: IS200
Location: Kaunas

Re: Gonio IS300

Post by Klaudė » 2017 Aug 01 16:49

Gal žinai kas dar už panašią sumą nori IS300 atiduot? :D



Gonis
Klubo narys
Posts: 67
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2017 Aug 01 20:44

Klaudė wrote:
2017 Aug 01 16:49
Gal žinai kas dar už panašią sumą nori IS300 atiduot? :D
Būna karts nuo karto iškrenta tokių dar, tik reikia jau pasiruošus laukt. :D
wanadoo wrote:
2017 Aug 01 16:38
As vos to geltono lavonelio is300 nenusipirkau, bet pasveriau viska, kad mechanines neidesiu, o su automatu neprisportuosi, su tom 8+ sec iki simto deklaruojamom, tai ciupau bmw 328, idejau difa 3.64 tai irgi dabar apie 3k rpm vaziuojant simta, bet po 2.93 perdavimo skirtumas atrodo turbina pakabinta. 3k irgi nera daug, sutvarkyta su mechanine deze jos kaina ir tiek kiek ikisai, kai atsibos manau tikrai atgausi, nu lauksim foto issamiu, mazai pas ka ant Lietuvos kiausiai yra su is300 zaist, viska pasverus labai jau prabangiai gaunasi viskas ir kolkas bmw lauzymo uzsiemimam, pinigu santykiu stovi pirmas ir kogero ilgai taip bus.
Tai vat tas geltonas buvo viso ko blogo etalonas. :D
Sportavimui vienareikšmiškai bmw. Detalių, modų pasiūla ir palankios kainos visados bus stiprioji jų pusė. Tik kad jau vemt verčia nuo jų, tai kas nori įdomiau - eina sunkesniu keliu. Su šituo sportuot nesiruošiu, nebent tolimesnėj ateity sudalyvaut keliose drifto trefkėse, nes kaip track car jis nelabai tinkamas bus. :)



User avatar
Marazis
Naujokas
Posts: 25
Joined: 2016 Aug 06 18:53
lexus automobilis: GS430/SC400

Re: Gonio IS300

Post by Marazis » 2017 Aug 03 08:51

oo pagaliau kazkas idomiau negu spidometro lempuciu keitimas, gal atgis biskeli forumiuks :D saunuolis, gera platforma daryt kazka linksmesnio :)



User avatar
mikas007
Klubo narys
Posts: 296
Joined: 2013 Oct 06 23:28
lexus automobilis: Lexus IS200
Location: Kaunas
Contact:

Re: Gonio IS300

Post by mikas007 » 2017 Aug 14 11:14

Marazis wrote:
2017 Aug 03 08:51
oo pagaliau kazkas idomiau negu spidometro lempuciu keitimas, gal atgis biskeli forumiuks :D saunuolis, gera platforma daryt kazka linksmesnio :)
Ka turi prieš lempučių keitimą :D Kad niekas negenda, nėra ką daugiau tvarkyt, modifikuot iš daily car'o. O čia jau projektas gausis



Post Reply