Gonio IS300

Šioje skiltyje pristatysime savo automobilius
Gonis
Klubo narys
Posts: 71
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2018 Jun 01 15:44

Dėkoju. :)
Su LSD istorija tokia:
-nupirktas mk3 supra diffas su clutch plate LSD
-permestas diffas ant IS300 housingo
-išbandytas gatvėje ir nusivilta jo veikimu
-pakeista atgal į open diffą
-pasiskaityta internete belenkiek bandžiusių supros LSD ir visi sako tą patį - jie iš gamyklos tokie, juos reikia papildomai įveržti
-surastas kit'as kuris skirtas būtent šiai bėdai išspręsti

Dabar teliko sudėt tą kit'ą ant nuimto diffo ir bent jau pamatuot kiek pakilo 'clutch break torque' :)



Gonis
Klubo narys
Posts: 71
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2018 Nov 04 23:16

Šiltasis sezonas kaip ir pasibaigė, tai dar viena apžvalga:

-Kažkiek aprinktas variklio skyrius. Estetikos nėra, bet nebėra palaidų laidų ar besitrinančių žarnų.
Image

-TA apžiūros proga prisegtos visos nereikalingos plastmasės ir kiti šūdai, kad "atrodytų padoriau". Ir taip gimė pirmasis IS300 su dviguba oro paėmimo sistema. :D
Image

-Šūdinas audinės IACV (2 wire) pakeistas mažiau šūdinu BMW IACV (3 wire)

-Atnaujinti priekiniai stabdžiai. Diskai TRW, kaladės EBC red stuff. Kaladės kaip ir ok, bet kitam kartui bandysiu yellow stuff, nes šitos perkaista greičiau nei tikėjausi.
Image
Image

-Suinstaliuotas Weir performance LSD grip kit'as. Tik surinkus diffo praslydimo riba gavosi apie 145Nm, kas skaitosi visai neblogai.
Image
Image
Image

Tačiau pasivažinėjus mėnesiuką kitą pastebėta, kad LSD vėl atsileidinėja pamažu, o praėjus dar mėnesiui vėl patapo open difu... Dabar planas žiemai įsidėti virintą IS200 difą, o pavasarį pritaikyt BMW 330CI vidutinį difa (dėl tinkamesnio perdavimo ir su perspektyva į gerą BMW'o LSD)

-BMW sklendė pakeista į kinišką 80mm. Realiai dėl dviejų priežasčių: 1) su BMW sklende nebelieka vietos intake nuvedimui į apačią, o kiniška prisisuka be jokių adapterių ir išlošiu kokius 6cm vietos. 2) BMW sklendės hibridu gavosi durnas veikimas - pedalas minkštas ir kamštyje judant buvo komplikuota dozuot orą.

-Na ir dabar paverkimas apie tai kaip nėra kokių ratų pirkt. Svajonėse buvo idėja atsiseikėti didesnę sumą ir imti kažką rimtesnio. Vienu metu beveik buvau nusprendęs imti parduodamus CR-Kai, tačiau galvoje buvo per daug klaustukų. Kadangi man ratai turi būti su tokia padanga kokia ir priklauso tam pločiui, tai ratų išmatavimai pasidarė jautrus dalykas. Tie CR-Kai buvo R17 9j ET38. Gale kaip ir uoga būtų su minimaliu arkos kanto užlenkimu, tačiau priekyje liūdnoka situacija. Kiek internetuose žiūrėjau, tai be galingo sparno valcavimo nebūčiau apsiėjęs. Būtų priekyje bent 8.5j ar ET'as per 5-10 mažiau piktas tai dar būtų viskas gal ir sulindę. Teko spjaut į tokį variantą.
O kadangi žieminės padangos jau buvo visai prie pabaigos teko ratų paiešką paskubinti ir nusileisti ant žemės su savo svajonėmis. Permetus facebooką pastebėti pagyvenę bet nebrangųs RX8 ratai. Nieko ypatingo, tačiau gana lengvi (10kg) ir neblogų išmatavimų ratai (R18x8), tik ET gana gay (50). Nupirkus pradėta megėjiška jų restauracija.
Image
Image
Na ir po nemažai sluoksnių grunto bei šveitimo gavosi kažkas į tą pusę:
Image
Image
Tik dabar galima man duot pliauską už tai ką sakiau, nes padangas uždėjau visgi gandonines... :roll: O taip gavosi, nes labai norėjau pasibandyti Michellin Pilot Sport seriją, o žinoma tokia serija įkandama tiktais naudota, o čia pasirinkimas nėra didelis. Nors taikiausi į 235 plotį, tačiau dėl mažokos pasiūlos priekyje sudėtos 215/40, o gale 225/45 gumos. Na bet buvo verta, nes čia tikrai geriausios daily padangos kokias esu turėjęs. Sausas sukibimas tikrai geras, tačiau labiausiai nustebino važiavimas lietuje - tiesiog kartais būdavo sunku patikėt, kad mašina neslysta (ir stabdymo kelias tikrai nustebino). Vienintelis jų trūkumas (nežiūrint į kainą) tai minkštoki bortai, kas jaučiasi aštriau keičiant kryptį.
Dabar užsidėjus žiemines (Michellin X-ice) buvo priešingas šokas kai pamačiau kaip jos nekimba su sausa ir šlapia danga. :D

-Taip pat nuotraukose matyti, jog ir koilai susidėjo. Nors pradžioje kiek nerimavau dėl to, jog jų spring rate buvo didžiausias kokį siūlo BC, tačiau susidėjus abejonės dingo. Kas dienai pats tas, o šėrimui vistiek per minkštos (galbūt čia jau padėtų storesni stabilizatoriai). Aišku šūdinu keliu važiuoti nėra smagu su jais, tačiau kai danga +- padori tai vienas malonumas.

-Taip pat priekyje susidėjo beveik pilnas poly (išskyrus tuos kur išvirtimas reguliuojasi, nes nu niekaip atsukt neina... o jie ir gamykliniai pasirodo labai kieti). Įspūdžiai teigiami, daug aštresnis vairas, mažiau plaukiojimo. Tačiau jau per gulinčius švelniai pravažiuot nebesigauna. :)

-Nors sakiau, kad gal nieko nedarysiu dėl dėžės barškėjimo, bet iš vieno protingo Lexusisto gavus brėžinukus pagamintas adapteris BMW smagračiui ir kelio atgal nebebuvo.
Image
Čia matosi ir dar vienas geras modas.
Image
Image
Image
Image
-Norėčiau padėkot Einiui (jei čia lankosi) už teisingą brėžinį ir FineCut https://www.facebook.com/FineCutParts/ už labai kokybiškus gaminius!
Nors adapteris yra 4cm storio ir sudėjus su tuo gigantišku smagračiu atrodo grėsmingai...
Image
...bet viskas taip gražiai suėjo be jokių laisvumų, kad buvau gana užtikrintas, jog nebus jokių mušimų ir nenuplėš man niekas kojų ties tais milžiniškais 2JZ apsisukimais (6.5k...)

Tuo pačiu dėžės nuėmimu norėjau pasikeist jau gausiai myžantį galinį salniką. Nors jį buvau keitęs, bet matyt taivanio gamybos salnikai verti tik įmetimo į krosnį. Pradžioje planas buvo imti OEM ir nesukti galvos, bet išgirdus kainą kažkaip pradėjau mąstyt kitaip (~85eu). Pasiklausinėjus poros rimtesnių dėdžių sužinota, jog jiems VictorReinz produkcija puikiai šioje vietoje padėjo. Nuvažiavus į Eoltą gautas toks salnikas už 10eu. Ir tada pamačiau kodėl jis veikia - o gi todėl, kad jis gaminamas 2mm siauresnis už originalą ir tiesiog atsistoją ant kitos alkūninio vietos (kur nėra išgraužtas griovelis).
Dar susipirkus naują išmynimo guolį, bei sankabos šakutės šarnyriuką darbai pradėti.
Image
Image
Image
Image
Image
Na ir surinkus viską - bingo! Barškesiai dingo, sankaba jungiasi švelniau, 6 pavara įkalnėn lengviau važiuoja. O ir nesijaučia, kad smagratis labai pasunkėjo (pats JZ alkūninis mazgas yra tiek sunkus, kad nelabai groja matyt tie papildomi 10kg ant alkūninio).

-Taip pat vienoje nuotraukoje buvo galima pamatyt dar vieną gerą moduką - shortshifter. Žinoma jis BMW skirtas, bet kadangi dėžė BMW tai... :D
Iš kažkokios metalinės spintos durų pasidaryta plokštė kuri prisisuka į gamyklines skyles kėbule ir turi naujus tvirtinimus shifteriui. O tada lieka smagioji dalis - susireguliuoti shifterį taip, kad viskas būtų ir patogu ir gerai veiktų. O čia buvo reikalų, nes iš pirmo karto dariau žiūrėdamas į patoguma, bet gavosi, jog pavaros jungiasi įstrižai. Tai teko pakeisti shifterio poziciją į mažiau patogią ir vėl pervirint šakutę. Ir finale gavosi ir visai gerai ir visai patogiai. O modu džiaugiuos labai. Labai smagiai pavaras mėtantis dalykas.
Image
Image

-Prasidėjus šalčiams prisimintos pernai žiemos bezdalų problemos - dujų persijungimas trunka apie 2min, per kurias nuo "nedirba nei vienas cilindras" po vieną vis įsijungia kiekvienas. Taigi pakeisti purkštukai į HANA B tipo. Dabar įsijungia iškarto, net trauka pagerėjo. Tik žinoma teko gerokai pasiknist kad susireguliuot mišinius iš naujo, nes dujinis kompas yra šūdo krūva - kas 30sec kala disconnect'ą, o ir šiaip nepareguliuosi visko ten ko norisi. Atsibodo šita nesamonė ir mesiu ją velniop, o dujas paleisiu nuo to pačio standalone EMU kompo.

-Taip pat atsiminta kita standartinė lexusų bėda - užsikimšęs salono pečiukas. Susiveiktas el. vandens siurblys iš kažkokios audinės ir pasidarytas šioks toks pėčiuko plovimo aparatas.
Image
Kadangi kažkur internete radau foto su prapjautu tokiu radiatorium ir pamačiau kas ten viduj darosi supratau, jog tam reikės kažko rimtesnio. Pradžioj ploviau su 646 skiedikliu, po to su saliarka, o finale su viskuo kas liko garaže. Kažko labai baisaus nepastebėjau išplaunant, bet išleistas skystis buvo gerokai tamsesnis. Gal reikės dar profilaktiškai su kokia citrinos rūgštim praskalbt ar kokia specialia tam skirta chemija.

-Na o dabar šiek tiek vaizdelių.
Vidurvasarį suvažiuota slalomėly. Nors koilai jau ir buvo sudėti, bet ratų dar neturėjau, tai teko su kiniškom žieminėm lėkt... :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Bu8EpdmCUVE&t=1s[/youtube]
Na o sezonui pasibaigiant suvažiuota kitame, bet šičia nors ir su padangomis, bet jau koilų neturėjau sudėjęs.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UEjR_Cs ... e=youtu.be[/youtube]
Pastebėjimai tokie, kad šita daržinė sunki (duhhh...), o dėl to stabdžiai yra silpnoki. Taip pat tas tingus padla vardu Juozas yra linkęs pakaisti.

Ir dar keletas vaizdų su kiek aukštesnės klasės įranga:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Na ir planai planeliai žiemai:

-Turbūt brangiausias ir daugiausiai reikalų turėsiantis - viso vamzdyno gamyba: custom išmetimo kolektorius, downpipe, 76mm išmetimas, intercoolerio vamzdynas ir pan.
-Prisitaikyt BMW diffą.
-Dujų pajungimas ant EMU.
-Galvos remontas ir surinkimas su storesne tarpine.
-Na ir pasistengt kažkaip ant pavasario išvažiuot bent jau su low boostu, kad būtų galima gaudyt bug'us kol paruošiu visa kita didesniam slėgiui.



User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: Gonio IS300

Post by Edga » 2018 Nov 08 21:12

Pagarba už projektą ir už tai kad nepatingėjai pasidalint savo patirtim! :)
Twin cam, twin intake, bi-fuel :DDD
Dėl salnikų klausimas. Ant veleno buvo griovelis pasidaręs? Jautėsi kad sukietėję tie Taivanio gamybos? Kur juos pirkai?
Aš saviškiam GS300 keičiau visus 3 priekinius profilaktiškai diržo keitimo metu. Iš liro pirkau, pigūs jie labai. Bijau dabar ar nepradės leist. Šiaip originalūs tokie vos vos pakietėję buvo, bet meistras kur keitė sakė dar čia lb neblogi. Jau liro įkištom blueprint tarpinėm nusivyliau lb, šūdų krūva, po pusės metų per viršutinį dangtelį leist pradėjo, ir baisiai...



Gonis
Klubo narys
Posts: 71
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2018 Nov 09 13:13

Griovelis buvo, bet čia normalu po tiek metų. Dažniausiai jei geras salnikas tai jis prisidirba prie to griovelio ir neleidžia tepalo. Kai išėmiau tą taivanio salniką (pirktą Liro), tai buvau nustebęs, kad jis sutrūkinėjo ir pradėjo luptis gabalais ties kontaktine vieta (nors pati guma sukietėjusi nebuvo).
Šiaip Liro pagal standartą siūlo visokį pigų šlamštą, bet jei pardavėjas nusiteikęs būna netingi paieškot kitų gamintojų. Pamenu gerai paieškojus surado Corteco gamintojo salniką (gamintojas dažnai pasitaikantis tarp OEM dalių) už 10eu, bet pasikliovęs atsiliepimais ėmiau Reinz gamintojo.
Su senais salnikais ir tarpinėm yra gan paprasta - jei neleidžia, geriau ir neliest jų. O jei leidžia, ieškoti OEM - jei čia ne opcija tai kažkokio rimtesnio gamintojo dairytis.
Dangtelio tarpines buvau sudėjęs iš Liro, tai leido tepalą labiau nei senos. Tada sudėjau OEM ir iki dabar sausa viskas. :) Bet girdėjau iš tų pačių dėdžių, kad Reinz tarpinės irgi gerai laiko.



User avatar
Dovke
Klubo narys
Posts: 1075
Joined: 2012 Jul 03 12:19
lexus automobilis: Miata
Location: Kaunas

Re: Gonio IS300

Post by Dovke » 2018 Nov 12 13:29

Prisidėsiu prie liaupsių, viskas labai labai gerai. Keletą FIneCut žaislų turiu ir savo miatoje, visiems rekomenduoju ;)
Nežinau iš kur tu, Vilniaus ar kauno, bet dėl išmetimo gamybos vertėtų apsilankyti Kaune pas Legendinis Custom, turėtum rasti facebooke :) pats ten irgi dariausi, krikščioniška kaina ir labai sukalbamas ir suprantantis ko nori žmogus. Dar pasikartosiu, kad nuveikti darbai visapusiškai super, bet taip pat įpilsiu ir šiektiek mazuto - išorės išvaizda tai ajajai :(

Beje, kalbant apie liro - atsiliepimai ir mano nekokie. Jau n metų visiems savo japonams viską randu su gerom kainom ir mldc kolektyvu raudondvario pl. Tekstaroj, jau jie mane ten įsiminę su pirmais žodžiais "mazda mx5 dutūkstantųjų..." :D

P.S. Turiu gal tau tinkamus ratus: SSR GP-theta 9/10Jr17 ~et42



Gonis
Klubo narys
Posts: 71
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2018 Nov 12 22:51

Jooo, pas mane su visais projektais braižas toks pats - viskas į performanc'ą, o pažiūrėt nėra į ką. :D Bet su šituo kėbulu nėra taip viskas gerai, kad norėtųsi palikt kalną pinigų jo tvarkymui ir dažymui. Gali būti pigiau ir logiškiau tiesiog persikraustyti į kitą sveikesnį kėbulą, kai šito techninė pusė bus +- įgyvendinta.
Dėl išmetimo kolektoriaus tereikėjo truputį paverkšlent čia ir tą pačią dieną pamačiau pirkti visai neblogą variantą :)
Pasirodo Lenkijoje būna neblogos produkcijos http://turboworks.pl/Exhaust-manifold-T ... EME-p10337
3mm sienelės storis skamba daug žadančiai. Tokį gamintis būtų brangiau tikrai.
Esu iš Vilniaus, tai pasiūlytas variantas nelabai patogus bus. :) Bet nupirkus koliką jau nuo turbos vamzdyną ir IC piping'ą gal rasiu kas padarys. :)

Ratai geri, bet per platūs mano siekiamam fitment'ui. Taip pat labiau dairausi į kažką be palangės, bet su concave. :)



Gonis
Klubo narys
Posts: 71
Joined: 2017 Jan 15 20:38
lexus automobilis: IS300

Re: Gonio IS300

Post by Gonis » 2019 Apr 25 00:45

Vėlgi kaip visad atėjo pavasaris, laikas išjudėt į gatves, o aš kaip durnius užsidarau į garažą. :D

Taigi, po praeito update metų galas nebuvo kažkuo ypatingas, tiesiog važiuota toliau ir atbeatinta žiema su smulkiais nuostoliais:
Visų pirma pasidarytas vienas geriausių modų žiemai - užvirintas is200 diffas
Image
Išties labai pakeitė mašinos valdymą, slydimas pasidarė belenkaip prognozuojamas ir labai kontroliuojamas. Vieninteliai minusai du: sukant posūkį be gazo arba su mažai jo mašina linkusi understeerint (dėl ko kaip matysit vos griovin neįlėkiau), o antras - tiesiog užknisantis wheelhop'as (ypač kai posūkyje yra asfalto sudūrimų, smulkių duobių)

Na ir toliau žiemos linksmybės:
Image
Image
Image

Ir pora fail'ų:
Kaip ir minėjau dėl kartais ištinkančio understeer'o ir protarpinio ledo posūkyje vos nepalaidojau mašinos griovin kur net traktorius nebūtų padėjęs.
Image
Image
Damage - atplyšo kadaise kažkieno tvarkytas slenkstis.
Po to kažkur Labanore radus labai linksmą, bet siaurą "rally stage" pasigautas neblogas akmuo.
Image
Keista kaip padanga atlaikė, nes smūgio būta stipraus.

Ir žiemai einant į pabaigą galvoje jau pradėjo suktis mintys ką čia nuveikus su mašina. Dėl labai migloto ir nenuspėjamo biudžeto pradžioje buvo atsisakyta išvis minties šiais metais pūstelti motorą. Po to nuspręsta imtis to, bet virintis viską pačiam. Dar vėliau pasikeitus biudžetui jau norėjau bent koliką pirkt, bet kaip tyčia to lenkiško nebebuvo vietoje ir jo tiekimas 3mėn - vėl grįžta prie home made koliko minties. Netikėtai padidėjus biudžetui pradėjo dar minčių suktis aplink patį variklį dėl vienos paprastos priežasties - esamas motoras jau švelniai tariant ėjo į pabaigą.
Prieš tai buvau nusipirkęs vieną atsarginį variklį kurį kaip ir planavau panaudot vietoj to vargšo, tačiau po kiek laiko geriau jį apžiūrėjęs pamačiau tų sumautų atbularankių šrotininkų bairius - jie sugebėjo jį numest ant žemės ir sulaužyt špyžinio bloko dalis:
Image
Image
O gaila, nes viduje motoras tikrai geros būklės buvo. Taigi teko ieškot kito bloko, o beieškant jo surastas ir nupirktas tiesiog dar vienas variklis. Jo būklė kiek prastesnė, tačiau perrinkimui tinkamas.
Pradžioje planavau tiesiog žiedus pasikeist, gumas ir tiek žinių, tačiau vat turėjo man suknietėt paklibint galvos vožtuvus ir sugalvot truputį kanalus pagražint...
Image
Image
Pradžioj dar naiviai sau sakiau, jog tik truputį gamyklinį broką palyginsiu, o finale praleidau belenkiek valandų šaltyje kaip durnius su drėle skaptuodamas.
Image
Image
Išmetimo kanalai dėl savo durnų formų turėjo nepasiekiamų vietų, todėl ten jų daug neplatinau, išskyrus ties vožtuvu. Kiek skaičiavau skerspjūvius vožtuvų ertmių ir runnerio, tai ties vožtuvais ir reikėjo labiausiai pridėt rankų.
O su įsiurbimo puse buvo jau daugiau veiksmo kaip matosi nuotraukose. Paskaičiavus skerspjūvius ten situacija jau labiau priešinga, tai aplink vožtuvus nuimta mažiau, tačiau pačiam runneryje nuo lubų nuimti kokie 3mm, nuo sienų gal po 1mm, o apačia neliesta beveik. Po šito pažiūrėjau, kad nebus kaip įsiurbimo kolike to paties padaryt, nes tiesiog ten nebus tiek mėsos jame, kad drožt tiek pat.
Nežinau ar šitas padės šitam kirviu tašytam motorui, bet sau pažadėjau daugiau niekados to nebedaryt, nes galima išprotėt tuos 24 kanalus tvarkant... :D

Lygiagrečiai šitam procesui pamažu susipirkinėjau dalis rebuild'ui:
King Racing indėklai, Hastings stumų žiedai, Victor reinz velenų riebokšliai, Supertech vožtuvų gumos, Victor Reinz GTE galvos tarpinė, toliau visokie dalykai kaip diržai, vandens pompa, įtempėjas ir pan.
Nuvežtos bloko dalys į Asvelą darbams ir tokie reikalai:
Image
Blokas visai geras, tik 30 um elipsė išdilusi, tai jis buvo nušlifuotas, išhoninguotas ir gerai išskalbtas.
Image
Su alkūniniu truputį kita istorija... Susidūriau su vienu iš inline6 variklių Achilo kulnu - dėl motoro ilgio linkusiu kraipytis alkūniniu.
Pradžioje nuvežiau jiems alkūninį iš to variklio kur sudaužytas blokas. Tai ties viduriu kreivumas 40 um, o ties škyvu net 120 um. Galvoju wtf, kokio velnio ten tiek daug. O tada prisimenu ką tie atgrubnagiai šrotiniai padarė su varikliu ir visi galai susirišo - greičiausiai kai krito motoras ant žemės, tai gerai kliuvo ir variklio škyvui...
Nuvežu jiems kitą alkūninį iš to nesudaužyto variklio - galai geri, bet ties viduriu jau 50 um. Opcijų šioje vietoje nedaug - jų ištiesinti neįmanoma. O problema yra tame, jog tepalinis tarpas yra irgi apie 50um, tai atlikus matematiką gaunam, kad ir centras ir kraštai vaikščios po 25um, o tai reiškia, jog tepalinis tarpas osciliuos 25-75 um ribose. Tai variantai lieka du - palikt kaip yra ir tikėtis, jog alkūninis neužkąs indėklų arba pirkt 25um didesnius indėklus ir turėt 50-100um tarpą, kas yra jau tikrai nemažai ir reikalautų tiršto tepalo (10W60), o tai nėra gerai viskam kitkam kai mašina yra naudojama kas dieną. Tai pasilikau prie pirmosios loterijos ir peržegnojęs palikau taip kaip yra.
Image
Pamatuoti visi indėklų tepaliniai tarpai - visi gražiai atsikartojantys 50um. Kiek didokas tarpas švaistikliams, tai turbūt teks visgi rinktis kažką tarp 5W40 ar 5W50 tepalų.
Image
Patikrinti visų žiedų raktų tarpai - 0.4-0.5mm. Telpa į normas, tačiau irgi kiek didesnėje pusėje. Reikės turėt omeny, jog gali pūst kiek labiau pro alsuoklius lauk tepalus.
Image
Permontuoti labai geros būklės stūmokliai ant storųjų non-vvti švaistiklių. Palyginimui kiek jie storesni:
Image
Kažkiek dėmesio skirta ir tepalo pompai
Image
Su dremeliu nuapvalinti aštrūs kampai, kad sumažinti kavitacinius efektus.
Image
Image
Image
Na ir su assembly lube viskas surinkta atgal. Tik varžtelius pakeičiau į neržaveikinius, o tai gamykliniai kažko tais nenorėjo prisiveržti iki gamyklinių 10Nm (persitempdavo)
Image

Į Asvelą nuvežta tą minėta galva. Buvo reiberiuoti vožtuvų lizdai, pakeistos gumos, nušlifuota bei gausiai išplauta. (Vožtuvus aš pats papoliravau)
Image
Na ir su trupučiu copper spray sealant bei naujomis galvos centruotėmis sujungti blokas su galva.
Image
Image
Ir prieitas kitas labai užknisantis momentas - vožtuvų reguliavimas. Kadangi reiberiuojant vožtuvų lizdus vožtuvai giliau atsisėda, tai visi vožtuvų tarpai gausiai sumažėja. Tai iš 3 galvų susirinkau krūvą plokštelių ir ilgai ilgai žaidžiau jas kaitaliodamas ir matuodamas kiek kur reikia šlifuot. Su įsiurbimu buvo liūdniau, nes nebuvo nei vienos plokštelės, kuri bent kažkokį tarpą paliktų, tai teko važiuoti į tanagrą pirkt ploniausių plokštelių vien tam, kad galėčiau pasimatuot kiek reikia šlifuot esamas. Na ir finale atrūšiavau visas plokšteles taip, kad būtų galima nušlifuot tris porcijas - 0.1, 0,2 ir 0,3mm (taip daug pigesnis pats šlifavimas).
Image
Tai su varikliu šiuo metu čia ir sustota.

Kadangi jau variklis pasistatė ant stendo, tai pasinaudojau proga pasigaminti išmetimo kolektorių.
Naudojau špyžines dalis nuo 1gen GS300. Su Finecut pagalba pagaminti flanšai ir ištekintos įvorės, kad susisuktų kaip gamykloje
Image
Image
Na ir kažkaip prisitvirtinus turbaką į vietą prasidėjo dar vienas džiaugsmas... Virinta iš 3mm storio juodo plieno vamzdžių (santechninių). Toks pasirinkimas pagrinde dėl to, kad buvo virinama kempu, tai tokie vamzdžiai daug geriau susivirina.
Image
Na ir pirmas etapas padarytas, turbakas jau kabo kaip priklauso.
Image
Image
Image
Dabar liko dar du dalykai - kažkaip sutalpint 76mm downpipe ir didžiulį išorinį wastegate į tą mažą tarpą...
Image
Priekyje irgi ne tai, kad daug vietos. Gali būti konfliktų tarp chargepipe, radiatoriaus žarnos ir generatoriaus.
Image
Na ir vėlgi priėjome vietą kurioje dabar ir sustota.

Nukrypimui nuo temos galiu pasidžiaugti, jog tie ratai apie kuriuos kažkada paverkiau visgi atsidūrė mano rankose.
Image
Work Emotion CR-KAI 17x9 et37. Tada jų nepirkau dėl to, kad bijojau, jog priekyje netilps, tačiau dabar kai kėbulas yra gerokai pavargęs ir man nebegaila arkas paprievartaut, tai pamėginsiu kažką išgimdyt. :D
Image
Gale situacija visai paprasta - turėtų nesunkiai tilpt su 255/40 ar 255/45 padanga.
Image
Priekyje kiek įdomiau... Reikės bandyt su valcuokliu gerokai paprievartaut arką, kad tilptų bent jau koks 245/40 gumis. Visa laimė, jog priekis lengviau valcuojasi. Tik dar verta paminėt, jog 9j su et 37 yra absoliutus kritinis fitmentas priekiui, nes tada tarp ratlankio ir stupicos lieka milimetro dalys (realiai korta vos telpa), tad jei padanga bus bent kiek platesnė už ratlankį greičiausiai ji trins stupicą :D

Na ir dar labiau nukrypimui dar kažkiek parodysiu progresą su side questu - bmw diffo montavimu.
Pasiėmiau atsarginį traversą su sudėjęs originalų diffą pasidariau "liniuotes"
Image
Na ir po belenkiek valandų naršimo googlej išsiaiškinta, jog labiausiai tilpt turėtų diffas nuo E34 plytos. Po dar nemažai laiko skirto to reto diffo paieškoms pagaliau buvo galima pažiūrėt kas gaunasi.
Image
Kaip ir telpa, bet kaip ir ne. Nors čia geriausias variantas ką galima pasirinkt iš bmw nenorint drakonint traverso, tačiau ir jis gana sunkiai telpa. Tačiau šito neišsigasta ir pradėta eiti toliau. Nuo galinio dangtelio nufrezavus 10mm (max ką galima nepradrožiant kiaurai) jau vaizdelis gražesnis.
Image
Belieka panaudot visas gamyklines vietas to diffo pakabinimui. Tačiau priekyje bus vienas niuansas - bmw diffas turi tvirtinimą tik viename šone, taigi traverse taip pat teks tvirtinti tik iš vienos pusės. Teoriškai priekinės pagalvės laiko tiesiog diffo svorį, o visą darbą atlieka galinės, tai gal viskas bus gerai.
Taip pat buvo niuansų kai reikėjo sugalvot kaip pritvirtinti kardaną su pusašiais. Po dar daugiau belenkiek laiko googlinimo surasta negarantuota informacija su tarpais tarp skylių bmw flanšų. Nueinu į garažą pamatuot tarpų lexus diffe ir ką jūs manot? o gi tinka! ir kardano ir pusašio!
Surasti man reikalingi flanšai ir ta informacija patikrinta praktiškai
Image
Image
Tai kaip matom viskas susisuka, tik vieninteliai skirtumai yra centravime. Lexus kardano centras 1mm mažesnis nei bmw, bet su FineCut pagalba bus nesunkiai išspręsta bėda. Pusašių flanšai išvis gaunasi be centravimo, tačiau čia jis nėra kritinis kaip kardane. Tačiau dėl šventos ramybės bus išcentruota ir čia.

Tai šiai dienai čia ir sustota. Kai kur laukiama dalių, kitur laukiama rankų. Tai netrukus bus antra ir turbūt trečia updat'o dalis. :)



Post Reply